MA

MA
MA

torsdag 20 augusti 2015

Bloggevent

I tisdags for jag med Ida på ett evenemang vid Sunds trädgård, ordnat för bloggare av Kristine Vesterlund. Kunniga personer berättade om bl.a. krukplantering och hur man gör ett woodland. Vi gick omkring på hela området och jag måste erkänna att jag inte förr har tittat mej omkring i hela Sunds trädgård fastän jag varit in dit flera gånger. Så det var riktigt kul! Vi började med välkomstdrink och avslutade med kaffe och snacks och en överraskningsgåva: en alunrot och en inredningspryl. Dessutom fick vi finfina rabatter på en hel massa därifrån. Jag fick känna mej so last year när alla andra (kändes det som) gick omkring med systemkameror och kunde ta superbilder och jag själv fotade med telefonkameran. Jaajaa det är ett i-landsproblem.

Tack för kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar